torsdag 2 april 2009

Solen skiner ute här inne sitter jag och skriver min blogg.
Men har varit ute innan med lilla vovven och hon bara njuter av det fina vädret.
Ska sen cykla till jobbet och det skall bli skönt, är kul att gå till jobbet just nu. Är nog för att jag mår bra i mig själv just nu och ser väldigt mycket framåt. Vet inte varför men så är det iallafall.
Jag har en underbar man som älskar mig och jag älskar honom med jätte mycket. Tänk om jag inte hade dig Micke hur skulle då mitt liv se ut......tänker.....
Du är det bästa som har hänt mig och det vill jag inte spilla bort.
TACK micke.... du är den i mitt liv och jag älskar dig såååååååååå....

Nu ska man snart och jobba kväll igen, men det kommer bli bra. Inte kul att jobba kväll men jag har valt det själv så det är okej.
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bara njuta av solen en stund innan jobbet kallar.

Ha det bra allihopa.

Puss på dig Micke om du läser detta som jag tror att du gör

Ananasen

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när man får jobba där man trivs med jobbet och dom man jobbar med.. Hoppas att vi snart får jobba tillsammans igen :) KRAM

    SvaraRadera