torsdag 16 april 2009

Hej igen allihopa.

Har inte skrivit på några dagar nu, har varit påsk och allt och lilla Anna har jobbat en hel del.
Påsken betyder inte så mycket för mig så jag kunde lika bra jobba. Tjänat lite extra pengar är ju inte fel ju.
Lite tråkigt för Micke som varit hemma själv.. men han har skämt bort mig i påsk och lagat mat och bakat åt mig. Så när jag kom hem i lördags så hade han gjort påskbakelser och sen kladdkaka med grädde... mums.
Igår var jag hemma hos min syster och då pratade vi om att vi skulle göra en låten båttur nu i sommar som vi gjorde förra året. Så idag har jag bokat en båtresa med Cinderella den 25 Juni och då tåg upp till Stockholm, det vart en billig resa 1200 per person så man ska inte klaga.
Det ska bli jätte kul ser verkligen fram tills den dagen.
Lite tråkigt att inte Micke ska med... men han ska jag ju åka på semester med i höst när vi firar 10 år.

Nu ska jag dricka lite kaffe och njuta av den sista dagen jag är ledig för imorgon är det jobb igen...

Ha det bra alla..

Ananasen

1 kommentar:

  1. Skönt för dig att va lite ledig.. Och hoppas att du och syrran får skit kul på båten när ni ska åka.. KRAM!!!

    SvaraRadera