lördag 9 maj 2009


Har inte skrivit här på länge nu. Det har hänt mycket den senaste veckan. Veckan började med en liten brand här hemma i vårt förråd som jag upptäckte i tid och stängde dörren till förrådet och därför så spred sig den inte alls. Jag är stolt över min isats, men blir sur över vad tidningen får skriva för att kränka personer.

Nu har det äntligen börjat bli i ordning här hemma och det skall nu bli fint igen.

Min bästa dag i mitt liv var när jag gifte mig med min man men den andra bästa dagen var igår. Vi hade blivit bjudna ner till malmö på the studio. Skulle bli stylade och sen skulle vi fotograferas och ha med oss tre plagg. Jag tänkte vad är detta nu. Men jag måste säga att detta är det bästa jag någonsin gjort. Vi kom till Malmö fick sitta och vänta lite innan vi blev stylade och sen vart man målad så fin och sen var det dax för fotograferingen.. så roligt det var. Och fina kort blev det, jag har aldrig känt mig så fin som jag gjorde igår. Jag visade korten för min mamma och hon trodde inte att det var jag på bilden för jag var min inte lik sa hon. Men hon tyckte jag jag var jätte din.

Jag har fått så mång positiva kommentarer om korten och det känns jätte skönt

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.


Ha en trevlig kväll allihopa.


Många kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar