onsdag 25 mars 2009

En solig dag

Idag började inte dagen så jätte bra, vaknade upp vid sjutiden av att solen sken in i sovrummet. Ska inte klaga på att det äntligen har kommit sol, men det är inte kul att vakna till det och inte kunna somna om.
Kände också att min näsa var igentäppt och ont i halsen. Vill inte vara sjuk. Men det gick över efter 1 panodil så känns det bra igen. Har inte tid att vara sjuk just nu.

Jaha idag ska man in till lund en runda och handla lite, får ju passa på när lönen har kommit och fylla på förråden lite innan pengarna är slut.
Ska träffa min syster med på City Gross.
Men idag får vi handla snabbt för jag ska vara hemma till 20.00 ikväll för då skall jag se på förlossningskliniken, det får jag inte alls missa... hehe

Ja här är lite hur min dag ser ut idag.. men det kan ändras för det är många timmar tills tåget till Lund går hehe.

Ha en bra dag allihopa.

Många soliga kramar Anna



1 kommentar:

  1. Ska du ta tåget och handla skulle ni inte åka bil? =) Ja jag trodde ju jag skulle va ledig idag men inte det inte.. jag ska in och jobba på BG dom ringde just :) Jaja det blir ju bara fler timmar för mig så det är ju bra... Ha det bäst... kram!!!!

    SvaraRadera