lördag 28 mars 2009

Fy vad det är jobbigt att vara förkyld och inte ha någon ork alls. Jag trodde att jag skulle jobba imorgon men min kropp säger ifrån, den orkar ju ingenting ju.
Ja ja det är då bättre att den får vila nu imorgon med sen så är den bra till nästa vecka. Jag är ju ledig måndag och tisdag så då får jag vila så jag orkar konferansen på onsdag hehe.. tror ju inte att den kommer bli så jobbig men ändå.

Ja jag har inte kollat så mycket på tv som jag har gjort dessa dagar nu, jag får ju sitt och liggsår haha.
Har inte varit ute på 2 dagar nu, solen har varit framme men har inte orkat vara ute alls.

varför skulle detta drabba mig...???
Ja det kan man undra sig, men det blir nog bra.

Ha det bra alla

Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att du blir bra snart!! krya på dig!!! KRAM!!

    SvaraRadera