tisdag 24 mars 2009

Jaha ja

Jaha ja.. nu har alla frågat mig om jag inte har någon blogg. Har inte varit så intresserad av det innan men nu tänkte jag att varför inte.
Jag har inte så mycket att skriva just nu. Är mest trött och vill bara sova, men jag se Big Brother ikväll det kan man inte missa ju. Visst har jag sett det innan när det gick men är intressant att se ändå... tänk så dum man är som kollar på sånt skit egentligen. Men men måste ju öka tittarsiffrorna lite ju hehe.
Ikväll har man jobbat och jag jobbade med A.K, jag tycker så mycket om henne som vän. Tack för att jag fick lära känna dig, hoppas vi ses snart igen.

Nej nu kallar tv.

Ha det bra alla
Ananasen

1 kommentar:

  1. Tack detsamma... Trivs mer och mer på KVG nu.. Mer med vissa än med andra men så är det väl för alla.. Man kan inte tycka om alla... =) Men ikväll va det ett super bra gäng som jobbade... =) Jag har just kollat klart på BB fan va det är roligt att fast man sett det innan.. =) Kul att du fixat blogg... KRAM

    SvaraRadera