torsdag 26 mars 2009

Så här kände jag mig nu på morgenen när jag vaknade. Inte alls kul. Har varit lite förkyld innan men imorse var det totalt stopp i näsan.
Kände mig som en varm kamin.
Natten här hemma har inte varit så rolig, de som har barn får inte sova hela nätterna för att barnen kan vara oroliga.
Här hemma just nu har vi en hund som tror att när det kommer in ljus i sovrummet så ska man upp och ut, och hon ger sig inte heller förrän hon får det.
Klockan var 5 imorse när hon började och vi båda vaknade, de slutade med att Micke släppte ut henne och så men inte blev hon lugnare av det. Så efter en stund sa han att det är inte lönt att somna om för han skall ju ändå upp vid sextiden för att jobba så han gick upp och tog på sig och ut med henne. Sen minns jag inget mera för då somnade jag om en stund iallafall.
Jaha då skall man sitta här hemma en dag då och bara tycka synd om sig själv... hehe.
Har precis ringt och sjukskrivit mig idag, klarar inte av att jobba som jag mår just nu. Hoppas jag kan jobba till helgen för jag har inte fixat med saker som skall fixas till söndag. Man tror ju inte att man blir sjuk ju.
Men det är ett under att jag hållt mig så frisk så länge som jag har gjort ändå.
Nej nu ska jag släppa ut hunden så hon får kissa på baksidan sen tror jag att sängen vill ha mig en stund till.
Skriver kanske senare sen.

Kram på er alla.

Ananansen

2 kommentarer:

  1. ZzzzZzzz själv väcktes jag av en liten sötnos som ynkligt meddelade att hon hade kräkts ner sängen.. Magsjuka som är sååå roligt. Från kl 1 i natt blev det kanske ett par timmars sömn till dock inte i följd.. Nu ska jag sova på soffan en stund - hon verkar piggare!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att du blir frisk snart.. Det är ju aldrig kul att va sjuk.. ja det där med hunden känner jag igen...Man tror man ska få sova länge och man har vart ute sent med dom kvällen innan men inte det inte.. Uppe med tuppen..... KRYA på dig!! KRAM!!!

    SvaraRadera